اجرای سقف متحرک ارزان قیمت قیمت سقف پارچه ای قیمت سقف متحرک حیاط سقف شیشه ای
18
شهریور

قیمت انواع سقف متحرک در معماری

امروزه بسیار از سقف های متحرک استفاده می شود همچنین برای خرید و اجرا سقف های متحرک ابتدا باید از انواع آن باخبر باشید. سپس در ادامه قیمت انواع سقف متحرک را بررسی کنید و با استفاده از یک تیم حرفه ای آن را پیاده سازی کنید. کیفیت کار بسیار حائز اهمیت می باشد و هرچه متریال های استفاده شده با کیفیت تر باشند، هزینه و اجرایی آن بیشتر است. همچنین قیمت سقف متحرک برقی از دیگر سقف های متحرک گران تر است. یکی از انواع سقف متحرک ها، سقف متحرک پلی کربنات می باشد که وزن نسبتا سبکی و ارزان است. از آنجا که سقف های متحرک کاربردهای فراوانی دارد در نقاط مختلفی نیز از آنها استفاده می شود. پس بهتر است که قیمت سقف متحرک پارکینگ، استخر را بدانید و اطلاعات کافی را داشته باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سقف متحرک

عوامل زیادی در قیمت انواع سقف متحرک تاثیرگذار است. پس با بررسی دقیق تر به آنها می پردازیم. یکی از این عوامل، موتور استفاده شده در سقف های متحرک می باشد که چه از چه برندی می باشد؟ و میزان کیفیت و کارایی آن با توجه به انتخاب درست شما می باشد. ضمن به اینکه جنس و نوع متریال ها کلیدی ترین عامل است، به عنوان مثال: در سقف متحرک پارچه ای نوع پارچه بسیار مهم می باشد هرچه نوع پارجه بهتر هزینه ی آن به نسبت بیشتر می شود. همچنین سازه ای که بر روی آن پیاده سازی می شود، با توجه به جنس آن قیمت ها گوناگون می باشد.

قیمت سقف متحرک استخر

همانطور که قبلا هم گفتیم قیمت انواع سقف متحرک به متریال های استفاده شده بستگی دارد. در صورتی که از شیشه استفاده بشود، قیمت به کیفیت آن وابسته است. ضمن به اینکه سقف متحرک پلی کربنات و پارچه ای از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد. با توجه به اینکه انواع استخر وجود دارد پس هرچه استخر بزرگ تر باشد به همان میزان سقف متحرک بزرگ تری باید تدارک دید و هزینه ی بیشتری کرد. اگر بخواهید سقف متحرک را برقی کنید. همین امر باعث می شود، قیمت سقف متحرک استخر بیشتر شود.

قیمت سقف متحرک پارکینگ

موارد مختلفی در قیمت سقف متحرک پارکینگ تاثیرگذار است. از جمله: ابعاد سقف پارکینگ، نوع سازه، جنس پوشش، برقی و دستی بودن سقف از این موارد تاثیرگذار و مهم می باشد. معمولا سقف متحرک را در متراژی می سازند که هم اندازه ماشین بوده و زیاد تفاوتی ندارد اما گاهی مکان مورد نظر را به صورت وسیع تر سقف متحرک می سازند تا فضایی دلنشین و سایه در کنار ماشین خود ایجاد کنند و از آن استفاده می کنند. از آنجا که این سازه های در برابر بارش ها به طور مستقیم قرار دارند بهتر است جنس سازه از فلزهایی ضد زنگ استفاده شود که همین امر باعث می شود هزینه بیشتر شود.

قیمت سقف متحرک حیاط

امروزه برای استفاده بهتر از حیاط خانه ها، سقف متحرک را اجرا کرده اند. از آنجا که سقف متحرک حتی در نمای خانه ها تاثیرگذار است، نیاز است که از متریال هایی باکیفیت و با دوام استفاده شود. با این کار می توان در زیبایی و عمر طولانی کار تاثیر گذاشت. ضمن به اینکه نوع سقف متحرک در این فضاها زیاد تنوع ندارد. هرچه متراژ حیاط شما بیشتر باشد قیمت سقف متحرک حیاط افزایش می یابد.

قیمت سقف متحرک رستوران

اخیرا رستوران ها با استفاده از سقف متحرک سود بیشتری می برند زیرا در تابستان ها خنکی هوا و در زمستان ها گرمای محیط را دارند. سقف های متحرک در رستوران ها همیشه در دید مشتریان است پس علاوه بر کیفیت، زیبایی هم مهم است. برا اساس شکل و طراحی، قیمت سقف متحرک رستوران ها متغیر می باشد. معمولا سقف های متحرک رستوران ها را برقی انتخاب می کند، همین باعث شده است که به قیمت این نوع سقف ها افزوده شود.

برای اجرای درست و اصولی سقف متحرک ها توسط معماران ما می توانید با کارشناسان ما در این زمینه توسط شماره های زیر ارتباط برقرار کنید.