داخلی دفتر کار دکوراسیون دفتر کار مهندسی طراحی دفتر کار کلاسیک دکوراسیون دفتر کار مدرن دفتر
11
شهریور

طراحی و دکوراسیون داخلی دفتر کار

طراحی و دکوراسیون داخلی دفتر کار بسیار مهم و اهمیت دارد زیرا افراد معمولا ۸-۷ ساعت در دفتر کار خود هستند. نیاز است که نظر و سلیقه افراد را بدانید به این علت که اگر رضایت نداشته باشند درباره طراحی داخلی دفتر کار کوچک خودشان باعث می شود از نظر عملکردی افت بکنند. پس بهتر است از المان ها و طراحی هایی جذاب و زیبا استفاده شود تا عملکرد افراد بهبود یابد و همچنین استرس آن ها کنترل بشود. علاوه بر دانستن این المان ها نیاز است که اصول طراحی دفتر کار را به شیوه ی درست بدانیم. همچنین در ادامه به جدیدترین طراحی دکوراسیون دفتر کار و طراحی دفتر کار لاکچری می پردازیم.

اصول طراحی دفتر کار

امروزه مردم اعتقاد دارند که دفتر کارشان حکم خانه ی دومشان را دارد و البته باوری درست هم می باشد. محیط کار باید بسیار دلنشین و آرامش بخش باشد تا انسان تمرکز و بازدهی مناسب را در حین انجام کار داشته باشد. اصول طراحی دفتر کار مانند هر اصول دیگری باید حتی در طراحی دفتر کار ساده هم اجرا شود.

  • نحوه طراحی فضا و مکان
  • چینش و چیدمان فضا
  • رنگ بندی
  • دکوراسیون داخلی دفتر
  • نورپردازی زیبا و مناسب
  • استفاده از گیاهان

در ادامه ی مطلب به تک تک این موارد می پردازیم.

نحوه طراحی فضا و مکان

نظر افراد در نحوه طراحی بسیار مهم است زیرا معمولا به دنبال جدید ترین طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار هستند و همچنین باید در نظر بگیریم که چه تعداد افراد در این مکان مشغول به کار هستند. دفتر ها باید از نور طبیعی بهره مند شوند پس در قسمتی از ساختمان باید طراحی شوند که نور طبیعی بیرون را داشته باشد.

 

چینش و چیدمان فضا

نحوه چیدمان مبلمان تاثیر زیادی روی دفاتر دارد. رعایت فاصله ی مناسب در میزهای کار و اگر جنس چوبی و استیل با رنگ های تیره جذابیت خاصی به کار می دهد. امروزه دیگر مانند قدیم نیست که مدل و سبک دفتر رئیس با دفترهای کارمندان فرق داشته باشد و همچنین برای داشتن دکوراسیون دفتر کار مدرن اگر از میز و صندلی های یکسان و یک دست استفاده شود بسیار دلنشین و چشم نواز می شود. از وسیله های تزئینی زیبا مانند : گلدان، قاب عکس، تقدیر نامه ها و … می توان برای چیدمان فضا استفاده کرد و دکوراسیون دفتر کار ساده و شیک را ایجاد کرد.

 

رنگ بندی

در رنگ بندی دفتر خود باید توجه داشته باشید که رنگ ها به نوعی با هم هماهنگی داشته باشند. از رنگ هایی که چشم را اذیت می کنند تا حد امکان استفاده نکنید و همچنین در رنگ بندی و طراحی دفتر کار ساده از یک رنگ به خصوص فقط استفاده نشود، زیرا باعث خستگی می شود.

 

دکوراسیون داخلی دفتر

طراحی و دکوراسیون داخلی دفتر کار باید موجب حفظ آرامش در افراد شوند. توجه داشته باشین که دفتر کار، نشان دهنده ی حرفه و تخصص شما به مشتریان است پس با استفاده از المان هایی میزان تبحر و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. در فضا های کوچک معمولا با استفاده از طرح های مینیمال و نور های سه بعدی دفتر کار خود را بزرگتر نشان بدهید.

 

نورپردازی زیبا و مناسب

یکی از عوامل تاثیرگذار در محیط کاری نورپردازی ها می باشد. همچنین در دفاتر باید نسبت نور مصنوعی و طبیعی رعایت شود. اگر فقط از نور مصنوعی در دفتر ها به کار ببریم سبب سردرد و خستگی چشم ها می شود. در طراحی دفتر کار لاکچری با نور مصنوعی مانند : هالوژن ها و … ظاهر دفتر ها را زیباتر کنید.

 

استفاده از گیاهان

امروزه با وجود زندگی شهری مردمان از طبیعت بسیار فاصله گرفته اند. با استفاده از گلدان های رنگی و درختچه ها زیبایی و آرامش را به دفاتر خود برگردانید. با پیشرفت علم و فناوری، بام سبز به روی کار آماده است و مزایای زیادی را دارد. با استفاده از روش هایی مثل : روف گاردن طبیعت را به محل کار خود دعوت کنید و لذت ببرید.

ایده های مختلف برای دکوراسیون دفتر کار

در هنگام طراحی و دکوراسیون دفتر کار مهندسی و … بهتر است از یک تیم و شرکت با تجربه و متخصص استفاده کنید. در محیط های اداری غالبا، قفسه های مختلفی به کار می رود شما می توانید برای طراحی دفتر کار ساده از قفسه هایی با عرض کم و ارتفاع بلند استفاده کنید. یکی از مواردی که امروزه پرطرفدار و محبوب بوده است، پارتشین بندی دفتر کار می باشد. پارتشین ها به کمک ما آمده اند که با حداقل فضا باعث جداسازی مکان ها بشوند و به محیط کاری نظم بدهد. برای طراحی دفتر کار کلاسیک با استفاده از دیوارهای آکوستیک هم زیبایی را در محیط بیشتر کنید و از آلودگی صدا در دفتر خود کاهش دهید.

 

 

زیبایی منحصر به فرد دکوراسیون دفتر کار مدرن

با توسعه جامعه ی مد و علاقه مندی افراد به این صنعت، نیاز است که فضای کاری خود را ارتقا بدهیم و مد روز باشیم. در دکوراسیون دفتر کار مدرن با صرف کمی هزینه ی بیشتر سبب جذاب شدن و علاقمند شدن کارکنان به محیط کاری بشوید به علاوه آرامش در پرسنل بیشتر می شود. این تیم برای آرامش خاطر شما اینجا است تا کاری با کیفیت و عالی برای شما عزیزان عرضه کند. این تیم متخصص از اولین گام های طراحی و دکوراسیون داخلی دفتر کار تا آخرین مراحل کار کنار شما خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در زیر با ما ارتباط برقرار کنید. در کنار شما بودن افتخار ماست شرکت معماری نیما بلواسی.