ترند های طراحی داخلی
09
شهریور

ترند سال ۲۰۲۲ چه می تواند باشد؟

طراحی دکوراسیون و ترند سال ۲۰۲۲ یکی از موضوعات جذاب در زمینه معماری می باشد. در این مقاله می توانید با انواع دکوراسیون ۲۰۲۲ ، ترند های طراحی داخلی، چیدمان مبلمان ترند ۲۰۲۲ و رنگ سال دکوراسیون ۲۰۲۲ آشنا می شوید.

انواع ترند های سال ۲۰۲۲

در سال ۲۰۲۰ ویروس کرونا همه گیر شد و اساس زندگی بسیاری را تغییر داد. به این ترتیب افراد به سلامتی، کار، ورزش و معاشرت در خانه های روی آورده اند. پس ترند های طراحی داخلی و تزئینی مورد توجه بیشتری قرار گرفت. نتیجه می شود ترند های ۲۰۲۲ از خروج گرفتاری های سال های چالش برانگیز پا به میدان گذاشته است. به انواع ترند سال ۲۰۲۲ به صورت خلاصه می پردازیم.

  • خاطره :

خاطره بازی یکی از انواع ترند دکوراسیون ۲۰۲۲ می باشد. البته ترند جدیدی نیست زیرا در مورد زمان های قدیم است. سبک های دکوراسیون سنتی و کلاسیک سالیان گذشته به مردم احساس راحت بودن و امنیت می دهد. تحقیقات نشان داده است از محبوب ترین سبک ها، سنتی و کلاسیک در دکوراسیون ۲۰۲۲ شده است.

  • سطوح و پارچه با قابلیت سریع تمیز شدن :

ویروس کرونا که باعث شد مردم خیلی بیشتر از قبل به نظافت اهمیت بدهند. از این جهت طراحان به دنبال ساختار و موادی هستند که کمتر در معرض رشد باکتری باشد و نظاف با آن ها آسان تر از قبل شود.

  • متریال های طبیعی :

در سال گذشته افراد بسیاری علاقه به مبلمان چوبی و حصیری داشتند که این نوع مبلمان ترند  همچنان به قوت خودش باقی است. متریال هایی طبیعی از جمله : چوب، کنف، چرم، گیاه و … برای چیدمان در سال ۲۰۲۲ استفاده می شود.

  • کمتر آسیب زدن به طبیعت :

تمرکز اصلی ترند سال ۲۰۲۲ بر پایداری است و آسیب نرساندن به طبیعت است. از وسایلی که مخرب محیط زیست می باشد تا حد امکان کمترین استفاده را بکنیم. امروزه مردم به دنبال محصولاتی با کیفیت می باشند تا ارزان قیمت و دوست دار طبیعت هستند و به آن می رسند.

  • رنگ های مختلف :

با استفاده از رنگ های گرم و خاکی صمیمیت، گرما و راحتی را در بین افراد بیشتر می شود. در سال ۲۰۲۱ که رنگ های زرد و طوسی به عنوان رنگ های ترند سال شناخته شدند، رنگ سال در دکوراسیون  و مبلمان ترند۲۰۲۲ به نظر می رسد آبی ملایم باشد زیرا بسیار آرامش بخش است اما به راستی رنگ سال ۲۰۲۲ چیست؟

دکوراسیون 2022                مبلمان ترند 2022

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست؟

رنگی زیبا و خارق العاده می باشد که یادآور گلی به نام پری وش است. این رنگ در طیف رنگ های آبی قرار می گیرد همچنین این رنگ با ترکیب شدن رنگ قرمز به وجود آمده است. رنگ سال ۲۰۲۲ گرم ترین رنگ آبی است که بنفش هم بعضی ها به آن می گویند. از این رنگ در طراحی دکوراسیون ۲۰۲۲ بسیار استفاده می شود. با انتخاب رنگ مبل سال ۲۰۲۲ ، رنگ آبی بنفش فضای خلاقانه ای را به وجود آورید.