21
تیر

تجربه ای زیبا و منحصر به فرد از طراحی دکوراسیون آشپزخانه

تجربه ای زیبا و منحصر به فرد از طراحی دکوراسیون آشپزخانه

طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود را طوری باید انجام دهید که به شما انرژی مثبت در طول روز بدهد. همه خانم هایی که به فکر تغیرات اساسی هستند به این نکته پی برده اند که آشپزخانه نقش اساسی در زیبایی منزلشان دارد. زیباترین دکوراسیون آشپزخانه صرفا یک طرح ثابت نیست و دلیل این مسئله این نکته است که طرح و نقشه هر خانه ای با دیگری متفاوت است و شما باید تغییرات را باتوجه به آن پیاده کنید.

البته جدیدترین دکوراسیون های آشپزخانه هم از این مسئله جدا نیستند و اگر شما کار را به یک طراح حرفه ای برون سپاری کرده باشید متوجه خواهید شد که در بسیاری از موارد نتیجه نهایی کار به انتخاب های خوب شما در کنار مشورت گرفتن از طراح است که شکل می گیرد. دقت داشته باشید زیرا این موضوع در بسیاری از موارد دیده شده است که طوری طراحی انجام شده  که دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی ساده به هیچ وجه مورد توجه طراح و صاحبان خانه قرار نگرفته است این امر باعث می شود که شما از نظر فرهنگی دیزاین خوبی نداشته باشید، اگر بخواهیم مثالی در این حوزه بزنیم می توان گفت که اگر بخش پذیرایی خانه شما مدرن است باید تا حدی این مسئله را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان هم رعایت کنید تا خانه شما اصطلاحا یک دست باشد.

پیشنهاد می شود که مطالعه ای کوتاه دیگری در زمینه طراحی داخلی داشته باشید: قیمت طراحی دکوراسیون داخلی به چه عواملی بستگی دارد؟

خانم های خانه دار به این دلیل که بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سر می کنند اهمیت ویژه ای برای آن قائل هستند. این مسئله باعث شده است که دکوراسیون آشپزخانه برای خانم ها هم از نظر زیبایی و هم از نظر کارایی دارای اهمیت ویژه ای باشد. درست است که هرشخصی با توجه به سلیقه شخصی که دارد دکوراسیون آشپزخانه خود را می خرد ولی اگر در این خرید به شیوه طراحی دکوراسیون آشپزخانه دقت نداشته باشد در نهایت نمی تواند به زیباترین دکوراسیون آشپزخانه ای که در ذهن خود داشته اید برسید.

تجربه ای زیبا و منحصر به فرد از طراحی دکوراسیون آشپزخانه زیباترین دکوراسیون داخلی آشپزخانه | جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 اگر می خواهید یک طراحی دکوراسیون آشپزخانه خوب را داشته باشید گام هایی را که ما در ادامه مطلب به آنها اشاره می کینم را خوب به خاطر بسپارید.

ساخت روف گاردن به روش های مختلف 

گام اول انتخاب سبک طراحی

ابتدا یک طرح کلی که مورد پسندتان است را انتخاب کنبد و دقت داشته باشید که دیگر خیلی امکان تغییر این سبک وجود ندارد زیرا همه عوامل دیگر بر اساس این مسئله چیده می شوند.

گام دوم اتنخاب کابینت مناسب

شما در این مرحله حتما با توجه به سبک مورد نظرتان می توانید یک کابین خوب را انتخاب کنید.

گام سوم خرید وسایل مورد نیاز آشپزخانه

در این مرحله به سراغ خرید ظرف ها و وسایل مورد نیاز آشپزخانه و میز ناهار خوری بروید و آنها را در جای خود بگذارید زیرا در کنار بحث زیبایی باید راحتی دسترسی به وسایل را هم در نظر داشته باشید تا در زمان پذیرایی دچار مشکل نشوید. اگر شما در این بخش کمی بی نظم عمل کنید به کلی همه زحمات تان نابود می شود چون بحث خرید وسایل و منظم چیدن آنها در جای خود به شدت دارای اهمیت ویژه ای است.

گام چهارم انتخاب سنگ کابینت

در این مرحله ما به انتخاب سنگ روی کابینت ها می پردازیم که تنوع زیادی دارد و مهم است که نوع آن با بقیه چیدمان آشپزخانه شما همخوانی خوبی داشته باشد.

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

در معاری منازل ایران از ابتدا تا کنون همیشه آشپزخانه دارای اهمیت ویژه ای بوده است. اما امروزه ما به وجه مدرن این قضیه روبه رو هستیم که همان طراحی دکوراسیون آشپزخانه می باشد که از قرارگیری گاز و یخچال در جای مناسب گرفته تا ظروف و … که جلوه ای خاص به آشپزخانه می دهد. البته در این میان به نکته بزرگ و کوچک بود آشپزخانه دقت داشته باشید تا در زمان خرید دچار محاسبه اشتباه نشوید برای اندازه گاز و یا یخچال مدنظرتان.

در هنگام خرید وسایل آشپزخانه دقت داشته باشید که حتما متناسب با سبک اصلی خانه شما باشد زیرا اگر شیوه طراحی دکوراسیون مدرن را انتخاب کرده باشید و از رنگ های ساده و خنثی مثل سفید و طوسی برای دیوارها استفاده کردید از وسایلی که در دکوراسیون سنتی استفاده می شود مثل وسایل برنزی و یا پر زرق و برق به هیچ عنوان استفاده نکنید و دقت داشته باشید که حتی فرشی را که در آشپزخانه استفاده می کنید و یا پرده ها باید با سبک کلی دکوراسیون منزل شما منطبق باشد تا زیبایی خانه شما در نهایت افزایش پیدا کند. اما در نهایت مسئله ای که مورد پسند خیلی از خانم ها است همان دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده می باشد که در بسیاری از موارد به زیبایی خانه افزوده است.

تجربه ای زیبا و منحصر به فرد از طراحی دکوراسیون آشپزخانه زیباترین دکوراسیون داخلی آشپزخانه | جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه

طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک

اگر خانه شما کوچک است و به طبع آشپزخانه کوچکی دارید ما پیشنهاد می کنیم که از این مسئله دوری کنید که اگر وسیله ای را در آشپزخانه شخص دیگری دید بلافاصله بخواهید شما هم آن را در آشپزخانه خود داشته باشید زیرا در اصل شما به زیبایی منزل خود آسیب وارد می کنید زیرا آن وسیله در جایی مناسب است که متراژ خانه با آن هماهنگ باشد. طبق نظر کارشناسان این حوزه اگر شما یک آشپزخانه کوچک را خوب بچینید در واقع این امکان وجود دارد که از یک آشپز خانه بزرگ با وسایل زیاد بهتر و زیباتر دیده شود.

تزئین آشپزخانه را چطور انجام دهیم؟

 بهتر است بدانید به طور کلی اصل اول در دیزاین همان نظم در محیط است. شما در آشپز خانه باید دقت داشته باشید که چیدمان اصولی انجام شود. ما پیشنهاد می کنیم که در دیزاین آشپزخانه خود از گلدان ها و وسایل تزیینی استفاده کنید زیرا تاثیر به شدت خوبی دارد. اما اگر کمی در این حوزه زیاده روی کنید شاهد خواهید بود که با دستان خودتان زیبایی خانه را نابود کرده اید. همین طور اگر وسلیله های آشپزخانه را بیشتر از ظرفیت آن قرار داده باشید منجر به این مسئله می شود که در ظاهر همه یک آشپزخانه شلوغ و شلخته راببینند.

مدل آشپزخانه منزل شما

تعیین  کردن مدل آشپزخانه ابتدا وظیفه اصلی طراح ساختمان و مهندس معمار می باشد که آنها نیز با توجه به نوع ساختاری منزل شما و آشپزخانه تان اصول طرح کلی به شما ارائه می دهند که در این قسمت مهم است شما به عنوان صاحب خانه به درک درستی از این طرج رسیده باشید تا در نهایت نتیجه کار برای شما دلنشین باشد.