20
شهریور

طراحی داخلی هتل در مشهد

طراحی داخلی هتل در مشهد | طراح دکوراسیون مشهد | گروه معماری در مشهد | رزومه گروه معماری | دکوراسیون داخلی مشهد | اخبار معنماری

گروه معماری در مشهد با مدیریت جناب مهندس نیما بلواسی برای طراحی داخلی هتل در مشهد با رزومه گروه معماری بسیار موفقی که دارد هتل های بسیار مجللی را تاکنون نظارت و اجرای آن را بر عهده داشته اند. دکوراسیون داخلی در مشهد با همکاری این تیم بسیار متخصص و طراحان داخلی در بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا انجام شده است.

معماری و ساخت هتل در مشهد

هتل ها روایتی بی وقفه از یک داستان را تشکیل می دهند و مهمانان را با احساساتی که اقامت آنها را مشخص می کند پر می کند. آنها دیگر به عنوان مکان های اقامتی یک بعدی در نظر گرفته نشده اند، اما بیشتر به مکانهایی تبدیل شده اند که به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا با فرهنگ منطقه ای که از آنها بازدید می کنند ارتباط بگیرند، زمینه های جدیدی از دانش را باز کنند، احساس کنند، کشف کنند، آرامش پیدا کنند و حتی خود را از طریق تجربیات جدید منعکس می کند.

اجرای دیوار سبز در مشهد طراحی نیما بلواسی

امروزه، یک هتل به صورت خطی یا صرفاً بر اساس زیبایی و عملکرد طراحی نشده است. برعکس، طراحی مناسب همه جنبه های اقامت بازدید کننده را در نظر می گیرد، چه ملموس و چه احساسی. و البته، با یک هدف کلیدی خلق تجربه های منحصر به فرد برای مسافر به پایان می رسد. در این مقاله، این فرصت به ما داده می شود تا در مورد همه عناصری که معمار هنگام طراحی یک پروژه جدید باید در نظر بگیرد تا به یک نتیجه منحصر به فرد و جامع برسد، بحث کنیم.

مرحله ۱: اهمیت شرح پروژه از طریق مفهوم هتل پویا

فلسفه جدید در مورد نحوه ساخت هتل ها ، نحوه برخورد با طراحی معماری را نیز تغییر داده است. معمار در حال مطالعه، طراحی و رمزگشایی داستان های هتل از طریق مراحل طراحی است. در هنگام طراحی، او به این سوال پاسخ می دهد که می خواهید هتل شما چه داستانی را روایت کند؟ در نتیجه، قصه گویی یک ملک با مفهوم هتل مشخص می شود، که سنگ بنای ساختمان می شود به معنای واقعی کلمه و استعاره مفهوم هتل هویت هتل را شکل می دهد و معناشناسی پیرامون تجربه مهمان را به تفصیل تجزیه و تحلیل می کند. حجم ها، فرم ها، عملکرد ،مواد و ترکیب آنها گوشت و استخوان هایی به داستان هتل می بخشد.

مفهوم هتل نه تنها ساختار معماری هتل را مشخص نمی کند، بلکه بر قسمت های مهم دیگر نیز تأثیر می گذارد، مانند:

  • مفهوم طراحی هتل شامل همه چیز از تصاویر مناطق معمولی و خصوصی گرفته تا بافت است.
  • امکانات هتل، مانند: رستوران ها و نام تجاری غذا و همچنین امکانات سلامتی.
  • استراتژی پشت روشهای عملیاتی، که به طور ایده آل با ایده اصلی هماهنگ خواهد بود.
  • تعریف و مشخصات امضای تجربیات که هر هتل به مهمانان خود ارائه می دهد.
  • مشخصات مارک تجاری و استراتژی ارتباطی شامل لوگو و مواد چاپی و دیجیتالی که برای تبلیغ هتل مورد استفاده قرار می گیرد.
ترمووود چیست؟ نحوه اجرای ترموود در مشهد

مرحله ۲: ارتباط طراحی هتل با منطقه ای که در آن قرار دارد و عناصر خارجی آن

شرایط آب و هوایی منطقه ای که هتل در آن قرار دارد یکی از اولین و مهمترین عواملی است که باید در مطالعه مورد توجه قرار گیرد. آنها بخشهای محیط بیرونی هتل، نحوه تعامل آنها با فضای داخلی و همچنین تجربیات مهمانان در هتل را تعیین می کنند.

جهت گیری طرح یا ساختمان و همکاری آن با حرکت خورشید در اطراف آن، الهام بخش معمار به منظور طراحی مناطق، عملکردها، انتخاب مصالح، بافت و حتی رنگ ها است.

مرحله ۳: ۷ ثانیه اول و نقش تعیین کننده آنها در شکل گیری تصور کلی مهمانان

در طول مطالعه طراحی، پیرو مفهوم هتل، معمار باید زمینه های کلیدی در ترکیب داخلی هتل را اولویت بندی کند. با شروع از ورودی هتل، که می توان آن را با حیاط خلوت یک خانه مقایسه کرد و اولین نقطه پذیرش مشتری است، معمار باید این واقعیت را بسیار درک کند که در این مرحله مهمانان اولین برداشت خود را از ویژگی دریافت کنند. اگر در نظر بگیرید که ۷ ثانیه اول تماس ما با چیز جدیدی شکل می گیرد و تصور نهایی ما را مشخص می کند، به راحتی می توان فهمید که ورودی هتل چقدر مهم است.

در این زمینه، زیبایی شناسی ورودی ما باید با مفهوم طراحی داخلی هتل در مشهد مطابقت داشته باشد و چرا که نه، حواس مشتری را فعال کند. از نظر عملکردی، ورودی هر هتل باید به مسافران و کارکنان اجازه دهد تا بدون هیچ مشکلی عبور کنند. در عین حال، طراح باید اطمینان حاصل کند که ورودی در نگاه اول کاملاً مشخص و قابل مشاهده است ، مهم نیست که مورفولوژی یا چیدمان هتل ما چقدر عجیب باشد هیچ چیز بدتر از یک مسافر خسته نیست که برای یافتن ورودی هتل جستجو می کند!!!!

طراحی باغ و ویلا در مشهد

پس از عبور از ورودی، به پذیرایی می رسیم، که از لحاظ تئوری، نقطه ای است که مسافر احساس امنیت می کند و آماده مراقبت از کارکنان است. استقبال گرم، علاوه بر احساس صمیمیت فوری، به مسافر احساس تأیید می دهد که هتل مناسب خود را انتخاب کرده است. اگر درب منزل باید بازدیدکننده را تحت تأثیر قرار دهد، پذیرش باید اولین نقطه ای باشد که مشتری به راحتی با آن دسترسی داشته باشد.

آخرین مرحله از ورود مشتریان به هتل، مسیر پذیرش به اتاق است که باید آنها را برای انتقال آرام از عموم به مناطق خصوصی تر آماده کند. این مسیر باید مسافران را آرام و در عین حال جذاب کند و اولین نگاه شگفتی ها را به آنها نشان دهد، ممکن است طراحی داخلی هتل در مشهد هم در مناطق عمومی و هم در اتاق ها خودش را نشان دهد.

نترسید که قسمت پذیرش یا لابی هتل در مشهد را نقطه مرجع خود قرار دهید. یک فضای تجمع منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید و جرات نوآوری داشته باشید. زیبایی و طراحی منحصر به فرد این مکان نه تنها بازدیدکنندگان شما را راضی می کند ، بلکه آنها را تشویق می کند تا تجربیات و تصویری را که مشاهده می کنند با شبکه رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

مرحله ۴: طراحی اتاق ها، به عنوان فضای خصوصی مسافر، تمام جزئیات هتل را در نظر می گیرد…

در اینجا، قصه گویی هتل در همه عناصر تشکیل دهنده آن ثبت شده است. پیکربندی عملکرد اتاق و تقسیم آن به مناطق هوشمند که مسافران را تحت فشار قرار نمی دهد، عناصر کلیدی یک طراحی مناسب هستند. یک تخت راحت، یک دوش بزرگ که می توانید بدون برخورد با دیوارها از آن استفاده کنید، فضای کافی برای نگهداری لباس و چمدان، تنها برخی از موارد ضروری هستند که مسافران مدرن در اتاق خود به دنبال آن هستند.

در مقاصد اقامتی طولانی (و نه تنها)، بسیار مهم است که یک محل اختصاصی برای چمدان تهیه کنید، بلکه یک فضای اختصاصی برای ذخیره کفش نیز وجود دارد – برای ساده نگه داشتن موارد و نگه داشتن تصویر اتاق بدون عیب و نقص و در تمام طول اقامت مسافر برای معماران مهم است که تمام جزئیاتی را که ممکن است در طول اقامت ایجاد شود در نظر بگیرند تا بتوانند طراحی را به طور موثر مطالعه کنند. اقامت مسافر در اتاق باید هدایت شود، در حالی که مفهوم هتل باید روایت را به پلان طبقه تبدیل کند و سپس به منظره ای تبدیل شود که در آن مواد، بافت، رنگ ها و نورپردازی برای ایجاد یک تجربه یکپارچه گرد هم می آیند.

مرحله ۵: معمار هتل و تجربیات او در قلب مطالعه طراحی

هر ساختمان و فضایی از نظر معماری با تمرکز بر انسان و برآوردن نیازهای کاربردی و زیبایی شناختی طراحی شده است. هتل بوم نقاشی است که در آن افراد مختلف، از فرهنگ های مختلف و با نیازهای متفاوت دعوت می شوند تا تجربه ای مشترک را تجربه کنند و تأثیر متفاوتی بر هر یک از آنها بگذارد.

مرحله ۶: مناطق مشترک هتل تجربه مشتری را تکمیل می کند…

فعالیت های هتل و حوزه های اجتماعی شدن، مانند سالن، صبحانه و منطقه رستوران، استخر و غیره، عناصر اساسی بدن توسعه هتل هستند. آنها با شکل دادن به تصویر نهایی، تجربه بازدیدکنندگان را تکمیل می کنند. پیش بینی مناطق مشترک صرف نظر از کل مساحت ، نکته ای است که معمار باید در طول مطالعه به آن توجه کند. این در کل برند تجاری هتل را برجسته می کند و آن را به نقطه ملاقات هم برای بازدیدکنندگان و هم برای ساکنان شهری که هتل در آن قرار دارد تبدیل می کند.

به هر حال، بخش مهمی از تجربه کلی هر مسافر در مقصد جدید، معاشرت است چه با سایر ساکنان هتل و چه با افراد محلی. بنابراین، یک منطقه مشترک سرزنده و سرگرم کننده می تواند مزایای قابل توجهی داشته باشد، که نه تنها بخشی از تجربه مهمان باقی می ماند، بلکه بر درآمد کلی اموال از طریق فروش نیز تأثیر می گذارد.

نتیجه گیری:

طراحی داخلی هتل در مشهد همیشه یک ارگانیسم زنده باقی می ماند و در عین حال محصولی است که از معماری عمومی برجسته و ارائه می شود. در همکاری با سازندگان مفهوم هتل و بر اساس توسعه مختصر محصول جدید هتل، معمار می تواند واقعاً از طراحی خود الهام بگیرد و یک نتیجه منحصر به فرد ارائه دهد که تجربه ای درجه یک را برای هر مسافری تضمین می کن. و از آنجا که همه چیز به هم متصل است، طراحی داخلی هتل در مشهد مناسب منجر به تجربه های منحصر به فرد و رضایت میهمانان می شود، مشتریان راضی نظرات مثبت خواهند گذاشت و نظرات مثبت فروش بیشتری را به همراه خواهد داشت منطق ساده ای است!

تصاویر هتل پارامیدا در شاهرود – نظارت، اجرا و پیاده سازی توسط شرکت معماری مهندس نیما بلواسی