10
شهریور

اجرای دیوار سبز در مشهد طراحی نیما بلواسی

امروزه با توجه به اینکه تمامی منازل مسکونی یا خانه ها به سمت آپارتمان نشینی، مجتمع نشینی رفته اند، کمبود طبیعت در اطراف ما به شدت احساس می شود، از این رو نیاز است تا با روش های جدید بتوان به نوعی طبیعت یا گیاهان و درختان را به خانه آورد. دیوار سبز یکی از پرطرفدارترین مواردی است که این روزها افراد از آنها استقبال میکنند. با توجه به اینکه فضای کافی برای قرار دادن گلدان های متنوع در خانه ها نیست. متخصصین این کار با اجرای دیوار سبز توانسته اند به خانه ها رنگ و بوی ویژه ای بدهند. انواع دیوار سبز توسط گروهی برجسته از معماران پرتلاش نیما بلواسی با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها توانسته اند در این حوزه ایفای نقش بکنند.اجرای دیوار سبز در مشهد طراحی نیما بلواسی یکی از بهترین انتخاب هاست برای شمایی که در مشهد زندگی می کنید و دیوار سبز مشهد با این گروه شهرت یافت. برای ارتباط بیشتر با مشاوران و این تیم متخصص در زمینه های مختلف معماری و دیوار سبز می توانید از انواع خدمات از جمله قیمت دیوار سبز و همچنین فروش لوازم دیوار سبز اطلاعات کسب کنید.در ادامه به ساخت دیوار سبز در مشهد می پردازیم تا جزئیات دیوار سبز را بیشتر بررسی کنیم.

اجرا و ساخت دیوار سبز در مشهد | گروه معماری نیما بلواسی

دیوار سبز یا در اصطلاح زبان انگلیسی گرین وال ، دیواری است که با محیط زیست سازگازی دارد و می توان آنها را در داخل و خارج قرار داد. با استفاده از آن باعث شده که یک محیط بسیار زیبا و آرامش بخش در خانه ی خود ایجاد کنید. راه اندازی آن تقریبا ساده است ولی باید زیرساخت آن کاملا اصولی باشد.

با توجه به اینکه آلودگی هوا بسیار در مناطق شهری زیاد شده است دیوار های سبز به کمک ما آمده اند و راهی مطمئن برای زیبایی نمای ساختمان و سطح انرژی اهالی منازل و حتی بهبود کیفیت هوای محیط شده اند و اکنون به جزئیات دیوار سبز به صورت دقیق تر می پردازیم.

پرگولا و نحوه اجرای آن

دیوار های سبز زنده که معمولا به آن ها باغ های عمودی گفته می شود ، باعث شده که هر ملک و فضای کسل کننده ای را به یک محیط در جهت مطبوع کردن هوا ،تعدیل دما و همچنین زیبایی به ارمغان بیاورد. بسیاری از طراحان داخلی به دنبال پایداری این امر هستند زیرا می توان در نمای بیرونی و داخلی از انواع دیوار سبز استفاده کنند و همچنین ساختار های زنده و تنفسی گیاهان عامل مهمی برای آن ها شده است.

این گیاهان توانسته اند مانند تصفیه هوا عمل کنند که ساکنان ساختمان ها از آن لذت می برند. امروزه این باغ های وسیع و سبز در سراسر جهان شهرت یافته اند و اجرای دیوار سبز در نماهای مختلف از جمله نمای بیرونی آسمان خراش ها ، در لابی هتل ها ، مناطق پذیرایی ادارات و منازل مسکونی است.

 

تهویه هوا با کمک دیوارهای سبز

دیوارهای سبز زنده به کمک سلامت افراد آمده اند زیرا مانند فیلتر های طبیعی عمل کرده و محیط را از آلودگی پاک می کنند. همان طور که می دانید آلودگی هوا مخصوصا در کلان شهر ها رو به افزایش است و افراد در معرض سمومی مانند فرمالدئید، مونوکسیدکربن، VOC(ترکیبات آلی فرار) و بنزین قرار می گیرند. این دیوار ها به کمک گیاهان سموم مضر را متابولیزه می کنند و اکسیژن را در محل آزاد می کنند.

ترمووود چیست؟ نحوه اجرای ترموود در مشهد

در ماه های گرم تابستان دیوارهای سبز داخلی و خارجی باعث خنک شدن هوا با فرآیندی موسوم به “تبخیر و تعرق” می شوند. در ماه های زمستان که هوا سرد است این دیوار ها مزیت اضافی عایق بندی ساختمان را ایجاد می کنند و سبب می شود هزینه برای گرمایش ساختمان کاهش یابد. دیوارهای سبز رنگ باعث شده تا دمای سطح دیوار را تا ۵۰ درجه کاهش بدهند.پس نتیجه می شود ساخت دیوار سبز صرفه جویی قابل توجهی در انرژی و هزینه ها دارد.

کاهش سر و صدا در محیط با کمک دیوارهای سبز یا گرین وال

دیوار های سبز زنده این قابلیت را دارند که سر و صدا را در محل کاهش بدهند. در بسیاری از جاده ها و بزرگراه ها برای کاهش آلودگی صدا از گیاهان استفاده شده است. دیوارهای سبز با پوشش گیاهی خود توانسته اند صداهای فرکانس بالا را مسدود کنند و همچنین به کاهش نویز فرکانس پایین کمک کند.

متخصصان دیوارهای سبز عمدتا در پی دستیابی به راه حل های مناسب و کارآمدتر و عملکرد بهتر در تمامی مراحل ساختمان متمرکز شده اند. با این حال لازم است سیستم های دیوار سبز تکامل پیدا کنند و به راه حل های پایدارتری تبدیل بشوند. اگر چه که این سیستم ها در بهبود عملکرد ساختمان ها و مقایسه تاثیرات زیست محیطی با سایر راه حل های ساختمانی می تواند منجر به کاهش هزینه و افزایش کاربرد آنها در ساختمان ها شود.

انواع مختلف دیوار سبز

امروزه سیستم های مختلفی در اجرای دیوار سبز به کار گرفته می شود که شامل سه نوع سیستم رایج پانل، سیستم های مدولار، سیستم های دیوار سبز به شکل سینی و دیوارهای مستقل طبقه بندی شده است. تیم معماری نیما بلواسی در این زمینه به کمک شما آمده تا بهترین و مناسب ترین نوع دیوار سبز را انتخاب کنید. برای ارتباط بهتر و دقیق تر می توانید با شماره های درج شده در انتهای سایت و یا از طریق لینک ثبت پروژه ، پروژه های خود را به ما معرفی کنید.

*دیوار سبز نیمه فشرده عبارت است از ایجاد دیوارهای سبز با استفاده از نصب فلاورباکس هایی بر روی دیوار و کاشت گیاهان درون آنها است که گیاهان از پایه رشد نمی کنند و همچنین می توان ترکیبی از گیاهان بالارونده و ریزشی را کاشت و دیوار سبز متنوع تری را ایجاد نمود.از این موارد نیز می توان برای ایجاد یک محیط سایه دار خنک و نمای ساختمان استفاده کرد. همچنین می تواند غذا و زیستگاه حیات وحش را تأمین کند که از دیگر جزئیات دیوار سبز (نیمه فشرده) است.

*دیوار های سبز فشرده یا هیدروپونیک نسبت به دیگر روش ها نصب و نگهداری و به تبع قیمت دیوار سبز آن بیشتر است و از سبک سلول کاشتی تشکیل شده است. انواع مختلفی از آن وجود دارد و عمدتا از اجزای مشبک پلاستیکی یا ورقه های بزرگ نمد تشکیل شده است. در این سیستم ریشه گیاهان مستقیما در آب قرار گرفته و از طریق سیستم و چرخه نصب شده از طریق مواد مغذی موجود در آب تغذیه می شوند و با توجه به اینکه از اهمیت بالایی برای نگهداری برخوردار است در دسته هنرهای سبز قرار گرفته است.

*دیوار سبز کابلی نوعی دیگر از این دیوار هاست که برای نگهداری گیاهان رونده استفاده می شود. همانطور که گیاهان بالارونده سرعت رشد بالایی دارد این نوع دیوار سبز انعطاف خوبی در مقابل آن دارد.

*دیوار سبز مدولار بیشتر برای مکان هایی که پوشش گیاهی متراکمی مدنظر است پیشنهاد می شود. دیوارهای سستی که معمولا نمی توان روی آن ها سازه وصل کرد از این نوع دیوار سبز استفاده می شود زیرا نیازی به دیوار وصل باشد و به صورت پیش ساخته است.

*دیوار سبز سیمی شبکه ای از نام آن می توان متوجه شد با سازه ای شبکه یا سیمی مواجه هستیم. به راحتی می توان این دیوار را در هر مکانی سوار کرد. این نوع دیوار سبز برای نگه داری گیاهان بالارونده استفاده کرد.

*دیوار سبز نمدی سازه ای است از جنس نمد و روی دیوار سوار می شود. پارچه نمد را به شکل جیب هایی در می آورند و آن ها حکم گلدان را دارد و با استفاده از سیستم آبی قطره ای آن را آبیاری می کنند. این شیوه در اجرای دیوار سبز سرعت بالایی ایجاد کرده است.

طراحی باغ و ویلا به سبک مدرن

*دیوارهای سبز ایستاده مانند دیگر دیوارهای سبز مستقل از ساختار معماری نیستند.برخی از نمونه های رایج این نوع ساختار ممکن است یک پرچین یا درختچه ای باشد که به طور منظم هرس شده است و می توان از آنها به عنوان محافظ حریم شخصی و سرپناهی برای حیات وحش استفاده کرد. این نوع دیوار ها باعث شده است که در افراد علاقه مندی فصلی ایجاد شود زیرا با انتخاب گسترده ای از شاخ و برگ، گل های همیشه سبز تا نیمه سبز و دیگر گیاهان فضایی دلنشین و زیبا به ارمغان بیاورد.

شرکت معماری نیما بلواسی متخصص در اجرای انواع دیوار سبز

موضوع مالی همیشه برای افراد حائز اهمیت است. از آنجا که انواع دیوار سبز متعددی وجود دارد به همین ترتیب قیمت دیوار سبز برای هرمکانی بسته به نوع گیاه متفاوت است.این شرکت برای اجرای دیوار سبز در مشهد طراحی نیما بلواسی با استفاده از گیاهان مختلف ومتراژ های مناسب تلاش کرده است که بهترین و مناسب ترین قیمت دیوار سبز را انجام بدهد. همانطور که می دانید با توجه به گیاهانی استفاده می کنید نیاز است که از آن بیشتر مراقبت و آبیاری کنید و یا از سیستم آبیاری خودکار استفاده کنید و باعث افزایش هزینه شود اما در مقابل می توان از گیاهانی استفاده نمود که همیشه مقاوم بوده و می تواند در شرایط مختلف خود را سازگار کند و طراوت و سرسبزی خود را حفظ می کند. ساخت دیوار سبز در مشهد به کمک این تیم حرفه ای آسان شده است، برای اطلاعات بیشتر و تهیه لوازم و جزئیات دیوار سبز با شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار کنید.

اجرای دیوار سبز در مشهد طراحی نیما بلواسی  | قیمت دیوار سبز | فروش لوازم دیوار سبز | جزئیات دیوار سبز | دیوار سبز مشهد | ساخت دیوار سبز در مشهد
اجرای دیوار سبز در مشهد طراحی نیما بلواسی | قیمت دیوار سبز | فروش لوازم دیوار سبز | جزئیات دیوار سبز | دیوار سبز مشهد | ساخت دیوار سبز در مشهد
اجرای دیوار سبز در مشهد طراحی نیما بلواسی  | قیمت دیوار سبز | فروش لوازم دیوار سبز | جزئیات دیوار سبز | دیوار سبز مشهد | ساخت دیوار سبز در مشهد
اجرای دیوار سبز در مشهد
اجرای دیوار سبز در مشهد طراحی نیما بلواسی  | قیمت دیوار سبز | فروش لوازم دیوار سبز | جزئیات دیوار سبز | دیوار سبز مشهد | ساخت دیوار سبز در مشهد