طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه کودک نوجوان بزرگسال پسرانه شیک
01
شهریور

طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب همیشه برای صاحبان خانه مهم ترین بخش آن بوده است امروزه معماران برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه لاکچری دقت ویژه ای به کار برده اند زیرا افراد باید در آن محیط آرامش داشته باشند. به صورت کلی اتاق خواب باید با توجه به روحیات و سلیقه فرد طراحی بشود. طراحی دکوراسیون اتاق خواب برای هر فرد منحصر به فرد است و سن افراد را هم در آن باید لحاظ کرد به طور مثال : دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال با دکوراسیون اتاق خواب پسرانه نوجوان تفاوت هایی دارد. پس طراح ها باید جدا از هر اصول طراحی، آرامش و سلیقه ی افراد را در آن مد نظر داشته باشند.

 

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه کودک

طراحی اتاق خواب پسرانه کودک باید خیلی اصولی باشد زیرا کودک بیشتر زمان خود را در آن قرار می گیرد. با استفاده از رنگ های شاد و پرانرژی برای آن ها فضایی پرهیجان و منحصر به فرد طراحی کنیم. طراحی نورپردازی خاص باعث  و برای تزئین اتاق می توان از اسباب بازی، وسایل دکوری و حتی نقاشی های آن ها استفاده کرد. دکوراسیون اتاق خواب پسرانه کودک با استفاده از عکس های کودکی و نوزادی باعث کلاسیک و جذاب شدن اتاق بشود.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه نوجوان

دوره ی نوجوانی بسیار دوره ای حساس است و باید حتما توجه و علاقه ی آن ها را نسبت به طراحی دکوراسیون اتاق خواب خود دانست. پسران نوجوان اغلب علاقه مند به فضای سرد هستند و رنگ هایی مانند : آبی و سبز می تواند بهترین گزینه برای آن ها باشد. برای سرویس خواب نوجوان تخت خواب هایی که ارتفاع بلند تری دارد بسیار مناسب است. برای تزئین دکوراسیون اتاق خواب پسرانه نوجوان می توان از المان هایی پسرانه و ورزشی و … استفاده کرد.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال

طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال می تواند براساس ویژگی های ذهنی و فکری او باشد. برای رنگ اتاق خواب می توان از رنگ های پرانرژی و با نشاط مثل : آبی، نارنجی، قرمز و یا زرد استفاده کنید. برای به وجود آمدن حس تعادل در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگسال می توان از رنگ سفید نیز استفاده کرد. اتاق خواب پسرانه لاکچری هم گزینه ای خوب برای این افراد و حتی می توان از اکسسوری ها استفاده نمود.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دو نفره

گاهی شما ممکن است برای پسران خود یک اتاق مشترک در نظر گرفته باشید و باید طراح فضای کافی برای لوازم دو پسر را مد نظر داشته باشد و همچنین لازم است سنین افراد لحاظ شود. به طور مثال : اگر کودک یا نوزاد هستند از تخت هایی با محافظ استفاده شود. اگر نوجوان هستند می توان از تخت هایی دو طبقه یا تاشو استفاده کرد که زیبایی خاصی به اتاق می بخشد.

 

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه شیک

برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب پسرانه شیک نیاز ایست که کلیه وسایل با هم هارمونی داشته باشن. یک میز برای مطالعه یا کارای روزانه جذاب میکند اتاق را اگر مکان زیادی را اشغال نکند. طیف های رنگی سفید، آبی و طوسی می تواند اتاق خواب پسرانه لاکچری را ایجاد کند. دکورهایی از جنس چوب با چراغ هایی هالوژنی باعث می شود اتاق خواب پسرانه مدرن و شیک بشود.

 

نقش و نگار مورد پسند پسران

نقش و نگارهای متفاوتی را می توان در دکوراسیون اتاق خواب پسران استفاده کرد. ضمن به اینکه باید در این نقش و نگارها، نظر و سلیقه ی پسران را پرسید.

نجوم

معمولا پسرها به دنبال ماجراجویی و علم هستند و نقش و نگاری از جنس نجوم برای آن ها لذت بخش است. آن ها به دنبال کشف و جست و جو هستند همین ویژگی باعث کشیده شدن به این نقش می شود.

·        آلات موسیقی

بررسی ها نشان می دهد اگر بخواهید کسی را مورد توجه ساز و آلات موسیقی کنید کافی است در اتاق آن ها از تزئیناتی از ساز و اشکال آن استفاده کنید.

·        طبیعت و حیوانات

بیشتر پسر بچه ها عاشق حیوان هستند و با نمادهایی از این نوع به خوبی ارتباط برقرار می کنند و برای انتخاب نقش های دیوار وتزئینات آن ها را به کار ببریم.

 

 

رنگ هایی مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

در انتخاب رنگ و پالت ها نظر شخصی افراد همیشه مهم می باشد. پس نیاز است که تیم معماری بهترین رنگ های ترند دنیا را در اختیار مشتریان خود قرار بدهند تا بتوانند آنها بهترین انتخاب را بکنند.

·         رنگ قهوه ای

این رنگ گرمی و صمیمیت را در میان دارد ولی بهتر است که سطوح گسترده به این رنگ نباشد مثل : دیوارها، کف و سقف

·        رنگ سفید

برای اتاق هایی که فضای زیادی ندارند بسیار توصیه می شود. همچنین می تواند با رنگ های دیگر ترکیب کرد و جذابیتی به وجود آورد.

·        رنگ قرمز

پسران عاشق فوتبال هستند و تیم های زیادی با این رنگ وجود دارد. رنگ قرمز تحریک کننده است و سبب تحرک و فعالیت زیاد می شود و اگر این رنگ در سطح هایی که گستردگی کمتری دارد استفاده شود بهتر است.

·        رنگ آبی

رنگ آبی یادآور دریاست و آرامشی را در دل ایجاد می کند و این رنگ برای هر رده ی سنی و فارغ از هر جنسیتی مناسب است و همچنین می توان با رنگ هایی مثل قهوه ای یا نارنجی ترکیب و در جزئیات به کار برد.

·        رنگ سبز

این رنگ باعث نشاط و آرامش است و با سرویس خواب چوبی جذابیت خاصی را ایجاد می کند.

·        رنگ زرد

رنگ زرد نشانه ی سرزندگی است و در سطح وسیعی می توان از آن استفاده نمود و طرفداران خاص خودش را دارد.

 

 

 

ایده های جذاب برای اتاق خواب پسرانه

در مورد تزئین اتاق پسرانه محدودیتی وجود ندارد اما باید به علایق معمول پسران توجه کرد. دکوراسیون اتاق خواب پسرانه نوجوان باید انقدر خوب و فضای دلنشینی باشد که فرد در برابر همه مشکلات و ناراحتی ها به آن پناه ببرد. از پوسترهای موسیقی، تقدیر نامه های مدارس و عکس های خانوادگی برای تزئین می توان استفاده کرد. ایده های جذاب برای اتاق خواب پسرانه شیک بسیار زیاد و متنوع است. پس برای طراحی و اجرا می توانید تیم نیما بلواسی را انتخاب کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. برای اطلاعات بیشنر می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.