02
خرداد

اخبار معماری، طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی منزل در پرتغال ۲۰۲۱

آیا می دانید طراحی داخلی منزل به معنای واقعی چیست؟ وقتی با موضوعاتی مانند: طراحی داخلی و دکوراسیون چیست؟ رو به رو می شوید تنها به این فکر میکنید که طراحی داخلی و دکوراسیون خانه به چه صورت باشد و یا اینکه بهترین دکوراسیون منزل ایرانی باید به چه شکلی اجرا شود؟ بازسازی و طراحی داخلی با یک تیم حرفه ای معماری میتواند به شما بهترین اجرا و طراحی داخلی ساختمان مسکونی ایرانی را ارئه دهد. در اخبار معماری، طراحی داخلی و دکوراسیون به چندین سبک پرطرفدار ایرانی ها نیز پرداخته می شود.

در خبر معماری دیگر از طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی منزل در سایت معماری نیما بلواسی همراه باشید

تا یک نمونه از دکوراسیون داخلی را که در سال ۲۰۲۱ و در کشور پرتغال طراحی شده است را معرفی کنیم

و در ادامه به چند نمونه دکوراسیون داخلی منزل ایرانی نیز اشاره می شود که می توانید ایده خوبی برای تغییر چیدمان و یا بازسازی و نوسازی نمای داخلی باشد…

طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی منزل در پرتغال ۲۰۲۱

توضیحاتی که توسط معماران atelier RUA این خانه مسکونی ارائه شده است به این شرح است که این ساختمان با دو طبقه، سقف های بلند و طاق دار با کمک از رنگ سفید بازسازی شده است

و البته این نوع سبک معماری و دکوراسیون در این کشور یکی از سبک های رایج می باشد.

در طبقه همکف که مساخت ۹۰ متر مکعب را دارد می توان آشپزخانه، اتاق نشیمن و یک پاسیو را مشاهده کرد که قبلا در این منطقه یک سقف طاق دار وجود داشت و اکنون برداشته شده است.

برای ارتباط گرفتن فضای بیرونی و داخلی خانه از دو قوس استفاده شده است که اتصال بین این دو منطقه را ایجاد کرده است.

هدف از ایجاد پاسیو این بوده است که قسمتی از فضای بیرونی را به طبقه وصل کند و برای اوقات فراغت گزینه ای بسیار مناسبی باشد و در طبقه او نیز پله های قرار داده شده در واقع اتصال به پشت بام را فراهم کرده است.

همچنین در طبقه بالا دو اتاق قرار داده شده که دارای سقف های بلندی هستند و با تم سفید طراحی شده اند.

مواردی که در این خانه کاملا مشخص است استفاده از آجرکاری سفید در تمامی طبقات و همچنین استفاده از فلزات سفیدرنگ برای پله های مارپیچ فضای بسیار روشنی را به کل خانه بخشیده است.

بازسازی و طراحی داخلی | طراحی داخلی منزل | طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی منزل و خانه | طراحی داخلی منزل ایرانی | طراحی داخلی و دکوراسیون چیست
بازسازی و طراحی داخلی | طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی منزل و خانه | طراحی داخلی و دکوراسیون چیست
بازسازی و طراحی داخلی  | طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی منزل و خانه | طراحی داخلی و دکوراسیون چیست
بازسازی و طراحی داخلی | طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی منزل و خانه | طراحی داخلی و دکوراسیون چیست

طراحی داخلی و دکوراسیون چیست؟

در مطلب بالا به اخبار معماری، طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی یک خانه در پرتغال اشاره شد که فرهنگی از سنتی و دکوراسیون مدرن امروزی به سبک مینیمال را در خود جای داده بود.

در ادامه مطلب به این موضوع می پردازیم که طراحی داخلی را بر چه اساسی می توان اجرا کرد آیا همیشه باید اصول و قواعد آن را تک به تک رعایت کرد؟

و تنها از یک سبک دکوراسیون برای طراحی دکوراسیون منازل استفاده کرد یا می توان ترکیب یک سبک سنتی معماری را با سبک معماری مدرن ترکیب کرده و اجرای متفاوتی را پدید آورد؟

چند نمونه دکوراسیون داخلی منزل ایرانی را که بیشترین بازدید و پرطرفدار هستند را مورد بررسی قرار خواهیم داد و چندین سبک را معرفی خواهیم کرد.

انواع دکوراسیون داخلی مورد علاقه ایرانی ها

در ابتدا بهتر است انواع سبک های مختلف معماری را بشناسید تا بدانید که کدام یک از این سبک ها با روحیات شما سازگار هستند.

و به نوعی با کدام یک از سبک های دکوراسیون معماری می توانید بیشتر ارتباط برقرار کنید و برای استفاده در مدت زمان طولانی از این سبک ها خسته نمی شوید.

به عنوان مثال: سبک معماری روستیک که البته یک سبک سنتی می باشد با توجه به دنیای مدرن امروزی همچنان پرطرفدار می باشد.

رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی یکی از بهترین و جذاب ترین رنگ ها برای طراحی داخلی بوده که همیشه طرفداران زیادی را داشته است.

اما با این حال بهتر است روانشناسی رنگ ها را نیز بدانید و با استفاده از خصوصیات اخلاقی و روحی خود مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید تا همیشه فضای خانه برای شما یکی از آرامش بخش ترین فضاها باشد.

بهترین دکوراسیون منزل ایرانی

  1. سبک معماری کلاسیک
  2. سبک معماری روستیک
  3. سبک چیدمان دکوراسیون به روش تلفیقی
  4. سبک معماری و دکوراسیون آرت دکو
  5. سبک دکوراسیون صنعتی

مواردی که ذکر شده اند در آینده به صورت مفصل راجع به هریک از سبک ها صحبت خواهد شد تا بتوانید از آنها استفاده کرده و ایده بگیرید.

در سایت معماری و طراحی داخلی نیما بلواسی می توانید با دریافت مشاوره و راهنمایی از این تیم طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی، معماری انواع ساختمان ها را دریافت کنید.

ضمن اینکه اجرای پروژه های ساختمانی و طراحی دکوراسیون نیز میتوانید به این تیم سپرده تا بهترین طراحی و معماری را دریافت کنید.