طراح و مجری پروژه های هتلی

با توجه به اینکه توریست پذیر بودن یک شهر یا کشور یک ویژگی بسیار پررنگ است، به همان نسبت نیز اهمیت وجود هتل ها هم احساس می شود، امروزه هتلداری و طراحی هتل یکی از رایج ترین مواردی است که در آن سرمایه گذاری های سنگینی می شود،  تیم معماری در مشهد، برای طراحی لابی هتل اصول و قواعد بسیار پیشرفته ای را پیاده سازی می کند، از آنجائیکه که می توان گفت طراحی هتل جزء جذاب ترین مکان هایی است که می تواند در نگاه اول افراد را به خود جذب کند، پس نیاز است تا طراحی قدرتمندی نیز برای آن به اجر در بیاید.

اما اگر کمی جدی تر به این موضوع نگاه کنیم! چگونه طراحی و دکوراسیون هتل ها و رستوران ها می توانند به یک مکان با انتخاب تمامی سلیقه ها باشد، به شکلی که هم طراحی هتل به سبک مدرن را بتوان اجرا کرد و هم اصالت فرهنگ یک کشور و سنت را به نمایش گذاشت!؟

از نظر ما اینکه آشنایی به سبک و سلایق مختلف تاثیر زیادی خواهد داشت چرا که اولویت ما این است که بتوانیم خواسته ها را پیاده سازی کنیم نه سبک و نظر شخصی مان را!!!!!

تیم مهندسی- معماری و طراحی داخلی جناب آقای نیما بلواسی در زمینه نظارت، اجرا و طراحی در مشهد با سابقه چندین ساله و اجرا در نمونه های کم نظیر طراحی هتل در مشهد مشاوره های بسیار ارزشمندی را ارائه می دهند، اگر شما جزء افرادی هستید که قصد دارید برای ساخت، بازسازی یا نوسازی هتل در مشهد و دیگر شهرها سرمایه گذاری کنید.

اطمینان داشته باشید که با تیم ما می توانید داستان بسیار زیبای طراحی هتل، لابی و دکوراسیون داخلی بسیار چشمگیری را به نمایش بگذارید، پیشنهاد می کنیم برای درک بیشتر سبک های ما از پروژه های هتلی و دیگر پروژه ها نیز دیدن کنید.

error: محتوای این صفحه محافظت شده است.