طراح و مجری نماهای مسکونی

طراحی نمای ساختمان می تواند یک فرآیند پیچیده باشد، زیرا شامل انتخاب رنگ ها، متریال و  تقارن خطوط و اشکال می شود. تعادل و تقارن نقش مهمی در نمای طراحی شده دارد. انتخاب متریال های متنوع مانند: نمای سنگ، نمای چوبی، کامپوزیت و …. می تواند یکی از چالش های اصلی هر فردی باشد که قصد دارد در بازسازی ساختمان، اجرای نمای ساختمان در مشهد را نیز پیاده سازی کند!

یکی از رایج ترین سوالات مردم در هنگام طراحی نمای ساختمان، این است که چه رنگی باید برای درب خانه، پنجره ها ونرده ها انتخاب شود؟ قاعده کلی این است که باید یکی از همان نوار رنگی باشد که برای نمای خانه انتخاب شد. برای داشتن یک ایده خوب در ابتدا باید اصول و قوانین را به خوبی بشناسید صرفا پیدا کردن کسانی که در امر ساختمان سازی کار میکنند و تخصص بسیار ویژه ای ندارد نمی تواند شما را به مقصود اصلی برساند،

یک خانه به خوبی طراحی شده دارای نمای بیرونی متعادل است؛ تعادل از طریق ترکیبی مناسب از اشکال و قوانین تقارن پیوسته است. می توان این را به شیوه های مختلف به دست آورد. به عنوان مثال، شما می توانید خانه خود را به صورت بصری جذاب و جالب توجه با متقارن قرار داده شده بازسازی و یا نوسازی کنید به شرطی که بدانید اصول آن به درستی رعایت شده باشد.

رویکرد دیگر توجه به چگونگی کل خانه (و شکل هندسی آن) با شکل های طبیعی چشم انداز اطراف آن است. توجه به خطوط شکل خانه خود را ایجاد کنید. این ایجاد خارجی (دیوارها و سقف) و داخلی (قالب گیری، پنجره ها، درها، ستون ها، و غیره)  باعث می شود که شما از طرح نمای کلی ساختمان رضایت بالایی داشته باشید.

نقطه شروع هر طراحی باید هدف ساختمان باشد. نیازها و خواسته های شما چیست؟ آیا محل اقامت دائم شما است یا می خواهید طراحی نمای باغ و ویلای خود را انجام دهید، هرکدام از این موارد که باشد یک تیم معمار، طراح داخلی در مشهد می توانید مشاوره های ارزشمندی به شما ارائه دهد و براساس خواست و سلیقه شما اجرا کند.

پس خاص بودن را با افراد متخصص و منحصر به فرد بدست آورید!

error: محتوای این صفحه محافظت شده است.