طراح و مجری روف گاردن

روف گاردن را بهتر است با نام بام سبز نیز بشناسیم چرا که سقف سبز را در انواع منازل مسکونی، باغ، ویلا، رستوران و … اجرا کرد، پوشش سبز گیاهی با انواع درختچه ها، گل ها و گیاهان را می توان به روف گاردن نسبت داد، طراحی و اجرای روف گاردن علاوه بر اینکه می تواند جذابیت بسیار بالایی به فضای بام شما ببخشد، می تواند یک محیط بسیار سالم نیز فراهم کند.

از دیگر مزایایی که بام سبز یا روف گاردن در مشهد دارد این است که می تواند با ایجاد یک لایه پوششی مکانی سالم برای یک دورهمی دوستانه و یا شب نشینی های تابستانی را فراهم کند! از آنجائیکه با گسترش ساخت ساختمان های مرتفع و آپارتمان ها فضای سبز کمتری را روز به روز شاهد خواهیم بود، ایده ساخت و اجرای روف گاردن بسیار تاثیر گذار خواهد بود و تا حد بسیار زیادی میتواند به کمبود درختان و فضای سبز کمک کند.

اما لزوما استفاده کردن از هر نوع درختچه، گیاهان، گل ها و پوشش سبز نمی تواند یک اجرای روف گاردن یا بام سبز بسیار جذاب را برای شما رقم بزند، چرا که نیاز است افرادی متخصص این امر بتوانند آن را به خوبی پایه ریزی کرده و زیرساخت های آن را با شکل اصولی تری انجام دهند.

استفاده از متریال ها، تجهیزات و نوع مناسب گیاهان مطابق با شرایط آب و هوایی و منظقه ای محل موردنظر می تواند به کیفیت بالای بام سبز کمک کند، لذا پیشنهاد می کنیم با متخصصین و مشاورین این چنین اجراها در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین نوع روف گاردن در مشهد را همراه با متناسب ترین قیمت بام سبز در مشهد دریافت کنید.

تیم معماری در مشهد _ جناب مهندس نیما بلواسی با تجربه های بسیار مفید و لوکس در زمینه ساخت و اجرای روف گاردن تا به اکنون تجربیات بسیار ارزشمندی را به دست آورده که در خصوص خدمات برای شما مشتریان عزیز قابل نمایش است.

بهترین ها را با متخصصین این زمینه از آن خود کنید….

error: محتوای این صفحه محافظت شده است.