طراحی حمامهای مدرن دکوراسیون عکس حمامهای ساده لوکس
10
مهر

طراحی حمامهای لوکس با بهترین ایده ها

امروزه در هر انواع خانه ها و آپارتمان ها حمام وجود دارد و با طراحی حمامهای لوکس می توان زیبایی محیط خانه داخلی را زیباتر کرد. برای دکوراسیون حمامهای مدرن، باید ایده های جدید را شناخت و بکار برد. همچنین در خانه هایی که حمامهای کوچک وجود دارد باید ظرافت و زیبایی به بهترین شکل اجرا شود. حمامها باید با توجه به سبک خانه ها طراحی شود به عنوان مثال: حمامهای ایرانی، بهتر است که از کاشی و سنگ های سنتی استفاده شود. نورپردازی مناسب می تواند به حمام ها جلوه زیبایی بدهد و مدل حمامهای جدید اصولا در غالب رنگ های سفید و ساده بودن است.

دکوراسیون حمامهای مدرن

متخصصان با استفاده از بهترین طراحی حمامهای لوکس به دنبال ایجاد فضایی آرامش بخش هستند. جالب است بدانید دکوراسیون ساده و شیک می تواند گزینه مناسب تری برای شما باشد. آینه یکی از دکور کلیدی در حمام ها می باشد و وجود آن بسیار تاثیرگذار است. در حمامهای کوچک با استفاده از آینه می توان فضا را بزرگ تر نشان داد و بهتر است از وان استفاده نشود زیرا فضا را بیشتر اشغال می کند. در دکوراسیون حمامهای مدرن از رنگ های روشن استفاده می شود و در صورت علاقه مندی می توان کف پوش ها را تیره انتخاب کرد. کاشی های طرح دار یکی از گزینه هایی است که می توان در طراحی حمامها بکار برد. برای نورپردازی نیز می توان با استفاده از انواع لاینرهای خطی فضا را دلبازتر و دلنشین تر کنید حتی در کنار دوش می توان از لامپ های دیواری استفاده کرد.

طراحی حمامهای ایرانی

طراحی حمامهای ایرانی از گذشته تا به حال تغییرات زیادی داشته است. در قدیم حمامهای ایرانی به شکل گرمابه بوده است و با ایجاد خانه های ویلایی و آپارتمان نشینی سبک و دکوراسیون حمامها تغییر کرده است. امروزه در کنار حمام ها دستشویی هایی به اصطلاح فرنگی در گوشه ای از آن شکل گرفته است. کابینت های مخفی و کاغذ دیواری های ساده زیبایی حمام ها را دوچندان می کند. با استفاده از گیاهان و گلدان های کوچک و مینیمال فضا را آرامش بخش تر کرد. اگر متراژ حمام زیاد باشد، وان و دیوار سبزی کوچک در آن فضا را خارق العاده می کند.

دیوار کانونی در حمام ها

دیوار کانونی، دیواری می باشد که از لحاظ رنگ، طرح و بافت با دیگر دیوارها تفاوت دارد. در مدل حمامهای جدید دیوار کانونی نقش اساسی را دارد زیرا فضا را بزرگتر جلوه می دهد. برای انتخاب دیوار کانونی بهتر است بهترین دیوار که جای دوش است یا پشت وان می باشد. با رنگ آمیزی زیبا در دیوار یا استفاده از کاشی های خیره کننده دیوار کانونی را زیباتر کنید. اگر نمی خواهید فضا را شلوغ کنید با نوارهای رنگی دیوار کانونی را ایجاد کنید.

برای انتخاب بهترین طراحی و دکوراسیون برای حمام های خود بهتر است با تیمی متخصص در زمینه معماری و طراحی کمک بگیرید. پس می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. با استفاده از شماره های درج شده در پایین صفحه می توانید با ما تماس بگیرید.